Onsdag idag då:)

Igår när jag hämtade lilltjejen på dagis såg hon ut så här:)

HAHA


Nu är Bella i skolan och Linnéa ligger brevid mig i sängen här. Ska straxt kliva upp och duscha håret. För de behövs idag:) sen blir de centrum, ska till willys och graflunds innan de är dags för dagis. Hon börjar 11 idag:) och jag börjar 12. Skönt med lite ledigt på morgonen så man kan springa lite ärenden och så.

Efter bus har ätit mellis ska hon bli hämtad av stadsmissionen idag så de blir mamma och Linnéa mys efter jag slutat också. Lite trist faktiskt. Eller neeej inte trist att mysa. Men trist att vi får mysa utan Bella en gång till idag. Vi hinner väl i stort sätt ända bara laga mat och äta innan men ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0