Kalas.:)

Idag har vi varit på kalas:) Min pappa fyller den nionde så idag hemma hos min mamma var de lite firande. Bella blev avsläppt av sin pappa hemma hos mamma/mormor. Vet inte när men vi alla skulle vara där kl 14.. Jag och Linnéa möte upp pappa/morfar på vägen dit och så gick vi ihop, då var Bellapluttan redan där när vi kom. När vi fått av alla kläder dröjde de inte länge fören syster med familj dök upp också..

detta var tårtan vi åt....
.... som mina småsystrar hade bakat i hans ära
Den var riktigt god:) Fick inte så jätte många kort och tyvärr inga från paket öppningen för då låg telefonen kvar i jackan.. Han fick i vilket fall en tavla av oss, hoppas han blev nöjd. Ska se om jag hittar en bild på den på nätet.. Jag tyckte den var rätt häftig:) och Linnéa var de som valde:)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0