Helgen slut:(

Nu har de gått ett par dagar. Så tänkte summera lite snabbt innan jag lägger mig. Bara för att jag älskar att berätta vad jag gör för andra. Skit bra med blogg ju. Då får man välja själv om man är intresserad av att läsa eller inte Haha.

Torsdag: Dagen började inte som planerat. Kl ringde inte och vi vaknade fem minuter innan Bella började. Dumma skitklocka. Jag skrev en lapp till fröken och så skyndade vi långsamt. INTE STRESSA och iväg kom hon halv nio. Linnéa och jag myste lite. Städade undan och gick till dagis. Och jag åkte vidare till jobbet. Barna blev hämtade av Pernilla så gick de hem så länge och jag cyklade fortaste jag kunde hem:)

Fredag: Blev massa mys på morgonen för mig och Bella innan hon gick till skolan. Linnéa och jag var även på centrum innan dagis och jobb:) Efter jobbet trampade jag till dagis och när vi hämta Bella på fritids mötte vi upp Sandra och gick till ikea:) kollade eventuella julklappsköp. Så åt vi med:) gött. Och Linnéa sket utanför så fick köpa nya kläder till henne. När vi väl kom hem gick lillskit och la sig och Bella och jag kollade på idol.

Lördag: Fast de var igår minns jag inte riktigt Haha. Nä vi skulle åkt pulka men snön ville inte ligga kvar så vi var hemma. Och vi julpysslade en massa hela dagen och kvällen:) sen blev de filmmys:)

Söndag: Cissi kom när vi straxt efter vi gått upp och vi begav oss till ikano.:). Kollade efter jackor och Bella var på barnpassningen för första gången bara i trekvart. Och vi köpte lite julklappar inne på ikea. Så fika vi faktiskt. Man fick ju bara vara inne på ikea och inte i resten av affärerna så vi var ju tvungna att fördriva tiden lite så hon fick vara där. När vi väl kom hem städade vi i badrummet. Flyttade ut skötdynan fram sovrummet till badrummet med. Fixade även en vettig plats till badleksakerna. Började rensa ut leksaker med från deras rum men vi kom inte så långt innan jag skulle laga mat och de skulle ätas och diverse kvällsbestyr.. Och nu blir de sängen för mig. Fan vilken tid de var för mig att skriva. Detta inlägg har tagit nästan 30 min Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0