FREDAG - vilken jätte bra dag.

Sitter på bussen på väg till jobbet.. Bussarna går ju inte riktigt enligt tidtabellen pga halt väglag sägs de?
Nog är de halt alltid. Men bussarna håller ju inte direkt tidtabellen när de inte är halt heller :-S. Nu är de dock ännu senare än vanligt. Känner mig lite orolig att inte komma i tid faktiskt. Men är för de mesta alltid ute i god tid så gott de går..
Otroligt trött är jag med eftersom jag hade grymt svårt att somna sen igår:( men så är de ibland. Så de ska bli skönt med helg nu. Kommer slockna tidigt ikväll.

Fick min FÖRSTA lön idag med:) wihuu:) Är ju en del grejer jag måste inhandla. Eller funderar på att inhandla..
    Typ de här:
    + Julklappar
    + En ny mössa( som faktiskt är varm) [x]
    + En ny hel väska
    + funderar på att storhandla mat med (men blir lite svårt kanske)
    + En till tjocktröja [x] eller flera. Fryser.
    + Mera strumpbyxor [x]
    + Glasögon
    + En ny vagn
    + Jeans (äger inte så många ((2 par)) och de behövs när man jobbar ju kan inte gå med samma flera veckor)
Ja de är ungefär så de ser ut. Barna har en massa kläder. Kanske strumpor till Bella IGEN, hennes försvinner mystiskt:)..
Nu skulle jag varit framme vid min hållplats. Men de är jag ju INTE. Är fortfarande inne i stan. De har tagit bussen 40 min att åka in till stan :-S. De är inget jag kan göra något åt men ändå:(.
    Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0