Disco och Ikea

Idag har de varit maskerad Disco på Linnéas förskola.. Och hon var så grymt söt

Tyvärr så hade Bella tagit masken till dräkten så visste inte var den var i morse. Men de fick gå ändå..

Enlig dagisfröken hade Linnéa gjort succé på discot med sina kläder:) populär liten tjej jag har:)

De var Bella med på dagis. Så härligt. Egentligen är hon de nu i skolan med. Även att hon säger till mig att hon inte har någon att leka med. Men varje dag när vi kommer till fritids är de någon som ropar och frågar om hon vill vara med. Hon svarar nästan alltid nej. Hon vill hellre sitta själv och rita eller liknande. Så egentligen är de helt frivilligt.. Och när jag hämtar henne leker hon alltid med någon också.. För hon är en sån tjej som är omtänksam och tänker på alla. Och då frågar alla efter henne sen.. Bella är hos sin Pappa nu. Hon var också på maskeraddisco i tisdags. Kan lägga upp bilder på de i ett annat inlägg

Efter hon hade åkt klädde jag och Linnéa oss i ordning
Sen väntade vi på Cissi för vi skulle till ikea och leva födelsedagspresent, så kom hon:) och de var dags att gå..

Som sagt vi skulle ju köpa present. Och de lyckades vi med. Men den visar jag ju inte här:)

Nu är vi hemma. Linnéa sover och jag sitter ensam framför idol.!

Bella är MYCKET saknad <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0