Dag 02, Min Första Kärlek

Egentligen har man ju haft massa små förälskelser. Tonårscruch:). Såna där som går över. Såna där när man tycker om på avstånd.

Sen finns de ju de där man tror man varit sjukt förälskad i, man tror att de ska hålla hela livet och de är hela ens värld, men så tröttnar man efter någon månad. Eller så har de hunnit tröttna innan och ja man går i tusen bitar. Och gråter och gråter och gråter..

men MIN FÖRSTA RIKTIGA KÄRLEK är de här puckot vi träffades för första gången i skolan, vi gick i samma klass i lågstadiet. Sen träffades vi på en busshållplats när jag gick i åttan.

Men vi träffades på riktigt på krogen den 5 oktober 07. Sen har de varit till och från, upp och ner skulle man kunna säga. Han är även biologisk far till min yngsta tjej.. Han är den där killen man känt sig oerhört lycklig med. Den man vågat visa alla sidor för. Den som fått en att gråta i flera veckor. Ja ni fattar...


Men mina allra största kärlekar är givetvis mina barn.. Den kärleken varar FÖRALLTID...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0