Dag 27, Min Favoritplats

Den ligger vid vattnet. Har ingen specifik. Bara de är sommar, sol och vid en sjö (badplats). Visserligen en fin sådan. Som är mycke bad och barnvanlig. Ingen sunkig, äcklig. Ja ni fattar så länge de är fint. Ja då är de min favoritplats.



Ni får helt enkelt nöja er med mina svar Haha. Har ju inte ett rakt svar på en ända fråga. Finns ju alltid hur många som helst och jag kan inte vara direkt specifik ju:) Man (jag) kan inte skriva om en bra sak eller en dålig de finns ju många. Men de är sån jag är. Och när jag pratar (eller skriver) kan jag aldrig hålla mig till just de ämnet utan grenar hela tiden iväg. Den röda tråden finns sällan med. Måste tappat den någonstans när jag var liten, för jag vad jag minns nu så har jag alltid varit sån.. Take it or leave it liksom:).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0