Dag 26, Mina Rädslor

Åh orkar inte vänta Haha

Jag är rädd för att de ska hända mina barn något.
Jag är rädd för att vi ska drabbas av någon hemsk sjukdom som inte går att bota.
Jag är rädd för att fastna i hissen.
Jag är rädd för att barnen ska komma bort i från mig.

Tror de mesta involverar de första. Att de ska hända något:)
Hur som... Jag här fastnat i hissen två ggr. Eller egentligen bara en. En gång på Lindex i stan jag hade åkt ner hela vägen i den trånga i hissen (de är en sån man trycker in knappen hela vägen) och de tog plötsligt stopp. Och jag kunde se dörren där uppe men ingen där nere. Fick panik. Tills jag upptäckte att dörren var bakom ryggen:) så jag fastna inte egentligen. Gick ut. Men kunde inte Kolla. Var helt skakis. Så frågade en som jobbade där om hon kunde åka upp med Bella och vagnen igen:)

Andra gången var på ikea. Bella stod för nära dörren. Hissen bara stanna och jag fick panik. De liksom känns i hela kroppen och håret ställer sig rakt upp.. Och jag börjar skrika Haha. "Tryck på en knapp. Tryck så tvåan, tryck på tvåan". Hissen började åka igen:) så egentligen satt vi inte fast då heller. Men hemskt var de..

Men mest jobbigt var när barnen försvann. Jag grät som en jag vet inte vad och ringde polisen helt förtvivlat. Varför bad jag dem gå i förväg på en helt rak väg?.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0