Dag 18, Min Favoritfödelsedag

Humm har jag någon sån.. Tror inte de. Minns tyvärr inte dem från när jag var yngre. Kan ha varit min 17.e den spenderades med 3 då underbara vänner. Emelie, Hannah och Elin. Vi åt tacos. Pratade och hade de trevligt. Sen minns jag inte mer. Tyvärr..

Men jag vet att vi hade kul, för de hade vi alltid. Och så var jag gravid den födelsedagen så de blev en lugn sådan. Vilket de visserligen brukar bli Haha men ja..

Jag har ju turen att fylla år mitt i sommaren och har därför alltid varit ledig då. Får se hur de blir i år. Ingen aning vad de är för en dag. Men är de en veckodag är de möjligt att jag jobbar... Skumt..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hmm.. och vilken sorts dag skulle det vara om det inte var en veckodag??

2010-12-09 @ 21:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0