Dag 12, I Min Handväska

Så här vintertid brukar jag inte använda någon handväska. De viktigaste har man ju i jackan. Men sommar tid använder jag sånt. Just nu är den ganska trasig eller välanvänd som man säger:). Så måste inhandla en nu. Hihi men de där viktigaste som alltid är med är:
    ¤ Mobilen
    ¤ Nycklarna
    ¤ Mina kort
Sen har jag givetvis en massa andra prylar i väskan med. Just nu i varjefall. Så tänkte tomma den nu samtidigt som jag skriver så får vi se vad är:)
    ¤ Ett par tofflor
    ¤ En kallelse till kvinnokliniken
    ¤ Ett jätte sött Hello Kitty trosskydd:)
    ¤ Ett willyskvitto
    ¤ En tampong
    ¤ En reflex med mitt namn
    ¤ En snöflinga jag gjort av pärlor
    ¤ Ett bountypapper:)
Och sen är de tomt:) förövrigt ser min väska ut så här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0