Dag 10, Det Här Hade Jag På Mig I Dag

Eftersom vi var tvungna att smita ut idag för att handla hade jag på mig de här:

Alltså MASSA kläder:) Tycker om mina vinterkläder faktiskt.
Folk tittar lite när man kommer i affären med termobyxor eller på stan
men Våga Vägra Frysa:)
och jag är helnöjd OCH varm:)


Detta är de jag haft på mig inne idag:

underbara kläder:)
    • Ett lila linne, ganska gammalt
    • Svarta strumpbyxor, älskar strumpbyxor:)
    • Vit stickad tröja, superskön, älskarn.


BTW




Här uppdaterad Linnéas ordlista flera ggr nu kommer ju på mer men orkar inte skriva in mer Haha. Hon kan även säga Hej, Tack, Tittut de var ett till jag tänkte på men nu minns jag inte Haha och jag orkar inte skriva upp fler. Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0