Söndagen den tjugotredje

Idag har jag hållt mig sysselsatt hela långa dagen..

Först vaknade jag självklart:-D. En gång vid 8 vaknade jag till. Då var de alldeles tyst och jag började svara på ett sms (som jag trodde jag skickade iväg, vilket visade sig sen att jag inte hade. Måste somnat mitt i haha). Linnéa väckte mig sen vid halv tio. Grymt slappt..

Förövrigt en bild på lillskrutt från igår :love:

Vi hade jätte skoj i lekparken :).


Vi höll oss inne här ett tag men bestämde oss sen för att gå till affären för jag ville baka.. Så gick hem till min mor och hämtade syster.. Idag har båda minsta systrarna varit med:)..
När vi kom hem igen plockade jag undan lite och dammsög.. Syns dock ingen skillnad:(. Och så på börjades bakningen av dessa underbart goda kakor:
Precis mitt i allt så kom även min stora prinsessa hem från sin far.
Hon har varit mycket saknad.. Men hon ville hellre gå ut och leka direkt:). Hon var ju så klart saknad av sina vänner också som varit har och ringt på flera ggr. Linnéa blev lite ledsen när hon gick dock..

När vi provsmakade kakor ville Sofie klippa håret så de var bara att greppa saxen.. Blev lite sminkning efteråt sen med.

FÖRE




EFTER




Och en efter bild till
eftersom hon ville att jag skulle visa de i bloggen :-D



När de var fixat och klart gick de hem för av visa Mamma och sen kom Cissi tillbaka en sväng.. Sen gick hon igen och jag lagade maten. Och ropade in stortjejen.. Och de är väl i stort sätt våran dag. Finns inte så mycke mer timmar tyvärr.. Och lillsnutt var var riktigt trötter efter maten och gick mest runt och grina. Så blev sängen för henne.. Har även prata med denna underbara tös mamma
i telefonen ett tiotal ggr idag med :love: . Ibland är livet orättvist..

Nu ska jag sova.

Vad andra tycker
Skrivet av: LINA GUSTAFSSON

SV: jaa, det har du helt rätt i! :P

KRAAM

2010-05-24 @ 06:41:25
Blogg: http://linasstyle.blogg.se/
Skrivet av: Isabel

Så fina dina flickor är :)

2010-05-26 @ 01:32:02
Blogg: http://aizah.se

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0