MÅNDAGEN DEN SJUTTONDE

Dagen började väl sådär lagom kul inte.. Försov oss lite. Hade tänkt vakna skapligt, men de blev vid 9. Ganska skönt de med. Och eftersom De båda är bättre och Bella var ledig från skolan även idag blev de en tripp till ekdungen under förmiddagen.. Sen blev Linnéa jätte trött. Så vi gick hem så hon fick sova middag..

Då somnade även jag oops...
Cissis puder hade kommit på posten idag med så hon kom hit efter skolan och hämtade de. Och då hade jag blivit sugen på att bakaヅ

Så de blev lite bakning samtidigt som de lagades kvällsmat.. Lika bra att passa på när potatisen ska koka i en evighetヅ. Vi gjorde nog något fel. De skulle bli 15 på ett recept. Men vi tog extra så de skulle bli ca 22ヅ men de blev 7 haha. Men de blev jätte stora och kanon goda och super mättandeヅ


Som sagt. Super godaヅ. Nu ska jag sova så jag kommer upp i morgon..

Dagen slutade ännu sämre, får se om jag ens lyckas somna.. Suck:tired:

Vad andra tycker
Skrivet av: amanda

Jaa, jag hade det underbart! :)

2010-05-18 @ 03:00:25
Blogg: http://amandalindgreen.webblogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0