Uppdatering...

När Busen kom hem från skolan igen så åkte vi till huset.. På vägen dit hände de grejer... ヅ

Haha först och främst ramlade Bella ett antal gånger. Sen precis när vi gick förbi hos mormor kom två av mina systrar ut, de skulle också åka in till stan så vi tog följe.. Fick vänta en hel evighet på bussen. Dumma jag tog kalla jackan.. Sen kom den och vi klev på bland dagens alla fruktansvärt otrevliga människor. Och fåtalet trevliga också.. Första bussen var väl inte så illa. Vi var nämligen tvungna att byta buss också.. Vi stod i hörnet upptåg så lite plats som möjligt. ett annat pucko satt ner och hade barnvagnen på tvären. De funkar alldeles utmärkt annars men inte med en överfull buss för en tant med rullator fick stå bara för att hon vägrade flytta på sig. Hon var nära att trilla en gång. Som tur var tog någon tag i henne..

När vi skulle gå av började människor gå in i bussen. De ska för i helvete vänta. Så då blev jag sur och tryckte mig ut allt vad jag hade med barnvagnen. Idioter alltså.... Bellas sko gick även sönder:(

I huset blev de trolldeg. Bella ville inte göra något men jag gjorde en ros. Linnéa kände på degen men tyckte de var otäckt och släppte direkt haha.. Så käka vi köttfärsås och spagetti och Bella lekte kurragömma med de andra medans Linnéa och jag dansade..

Hemma igen så kräktes Linnéa igen.. Igen fan. Duschade av henne och ringde sjukvårdsupplyssningen.. Hon ska äta mindre mycke mindre och ofta istället för att se hur magen reagerar. Så måste jag väga henne för hon blivit smal. Men har en tid på bvc på fredag då vi ska träffa en doktor. Så får se då. Nu avaktar vi.. Hoppas på en svensk doktor som faktiskt går att prata med.. Förra gången förståd vi inte varandra alls..

Sjukt slut på andra avenynヅ haha men nu ska jag försöka sova..

☆ nattinatt ☆
PussHej:*♥

Vad andra tycker
Skrivet av: Hannah

Nu har jag skaffat mig en blogg igen :P

2010-03-03 @ 22:46:14
Blogg: http://livetsomforandrades.wordpress.com/
Skrivet av: sandra, mamma till thea

oj då inte bra det där. hoppas hon är bättre till lördag då. fast jag tvekar ju om att hon skulle smitta nu, måste ju va nåt annat.

synd om bellas sko med, vilka var det?

kram

2010-03-03 @ 23:00:14
Blogg: http://sallbelal.blogg.se/sallbe

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0