Torsdagen den elfte

åh inte många dagar kvar nu...♥ NICE ヅ

Linnéa stod själv i några sekunder i sängen förut. Så sa jag:
"Du står ju själv" till henne..
Då slår hon till mig. Snällt du lilldamenヅ.. Fast nu sitter hon och är så söt i sin klänning så hon är förlåten..ヅ Då och då ställer hon sig och sätter på Bellas väckarklocka, den låter ju så roligt när den ringer.. INTE ヅ haha.
och skulle Bella veta de skulle hon bli arger. Vilken tur att hon är i skolanヅ..

Ska börja greja med lite annat nu.. Ringa runt, diska och invänta Bella. Och sen får vi finbesökヅ

☆Dagens:☆

Dagens humör:.
Tipptoppヅ, dock lite besviken
Dagens mående: Fortfarande ONT I HALSEN:(
Dagen borde: Diska, vilket jag straxt ska göra
Dagens frisyr: Uppslängt i en tofs
Dagens klädsel: Myspysigtヅ
Dagens planer: Umgås med Hannah och Felicia, leta fram lite telefonnummer jag måste ringa.
Dagens vill ha: Halstabletter, så får väl handla de senヅ
Dagens längtan/saknad:
Dagens fundering: Har inte funderat så mycke över något ännu..
Dagens beroende: Snus
Dagens tråkigaste: Vi försov oss:(
Dagens låt: Helst ingenヅ
Dagens tidning: De blir nog Aftonbladet


Ska ni göra idag då?

Hoppas ni får en superbra dag..
Pusshej:*♥

Vad andra tycker
Skrivet av: Hannah

Vad är de som de inte är så många dagar kvar till? Tack för en trevlig dag :) Får ses snart igen.

2010-03-11 @ 23:06:16
Blogg: http://livetsomforandrades.wordpress.com/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback