Fredagsmys..

De gick bra hos doktorn. Och vi förståd varandra. Hon hette Karin btw:)!
Hon hade vuxit en halv centimeter. Och inte gått upp någonting alls på två månader. Men de är ju för att hon gått ner nu när hon varit dålig. Så vi ska gå på extra vägning. Ska även börja lite smått med snälla saker. Rotfrukter och sånt. Med mycke smör till. Och idag åt hon ju lite banan:)
alla tester klarade hon galant och doktorn tyckte hon verkade vara en mycke glad, trygg och social person:)

Efter vi varit där gick vi lite promenad och väntade på att Bella skulle sluta. Så hämta vi upp henne.. Men hon gick hem till ice och lekte.. Direkt när vi kommit hem..

När hon äntligen hade kommit hem igen så gick vi ut i snön. I 30 min max. Haha. Linnéa satt i pulkan och precis när vi kom in på gården vi skulle vara på välte den. Så hon blev lite ledsen. När jag tröstade henne välte Cissi haha. Hela hennes ena ben bara sjönk ner. Precis som halva pulkan hade gjort för Linnéa. Hennes sko fastna även kvar. Bella kunde inte heller hitta spaden så hon hämta en sked. Och vi eller jag grävde upp skon:)! Bella fick även massa is-snö i huvudet som rasade ner på henne. Så vi gick hem:)

mina olycksfåglar

här hemma har vi bara myst. Jätte mysigt..:) . Nu ska jag fortsätta ta de lugnt framför tvn. Imorgon är de full fart som gäller:)

ha de fint
puss hej<3

Vad andra tycker
Skrivet av: Marie

Var gärna med i tävlingen på min blogg, du tävlar om en röd "hopp" ren för barn :) Kram!

2010-03-06 @ 11:03:08
Blogg: http://lillmian.se
Skrivet av: Hannah

Nu får du lägga till min länk igen :)

2010-03-06 @ 20:04:53
Blogg: http://livetsomforandrades.wordpress.com/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0