Fredagen den tjugosjätte

Punkteringarna förföljer oss...
och är de inte vagnen så är de en cykel:(

Morgonen var fin, bra och mysig tycker jag.. Sen sov jag och Linnéa middag tillsammans jätte skönt. För jag var himla trött...
Linnéa blev himla fin i håret efter:)
Sen kom Bella hem från skolan. Och då tog hon sin medicin, och gick ut och sola med sina kompisar.. Då käkade Linnéa lite och Bella kom in och ville fika ute så jag fixade mackor. MÅNGA MACKOR till alla ungar, två var ville de ha också..

Sen sprang de ut igen och jag klädd på Linnéa och så gick vi också ut och lekte.
Linnéa tyckte att sanden var jätte läskig att sitta i. Men jag fick till en bild Hihi.
Hon klarade inte ens av att stå i den.. Så vi gick bort till filten där Bella satt och fikade med sina vänner. De sprang dock i väg direkt.. Och gräset var precis lika läskigt att sitta h. Och hon kunde absolut inte släppa taget om mig, marken gick bättre.. Haha.. Snö är med läskigt. Men vi kände lite på den ändå.
Kallt och äckligt.

sen drog tiden iväg. Och vi fixade lite med cykeln. Ställde om så Linnéa kunde sitta i sitsen. Och sen kom Cissi och vi skulle åka och handla.. Vilket gick lite åt skogen. Men medans de var uppe och hämta hjälm till Bella, cykelpump till mig då luften var dålig och Cissi lämnade sin väska så knäppte vi några kort


Sen gick allt åt skogen typ. Vi gick bort till mormors förråd för att hämta Bella cykel men de var punktering. Vi testade att pumpa först. Men de gick inte. Och Mats lagade den innan han ställde in den i förrådet.. Hon testade den bara en gång förra sommaren.

Bella fick låna Sofie cykel och vi kom äntligen iväg till centrum..
Blev himla stressigt och vi kom hem igen tio minuter innan discot började. Min stora tjej har varit på sitt första disco.. Jag stekte snabbt korven till Bella medans hon klädde sig och på med smink och uppsattning av hår och glitterspray.
Cissi hjälpte till att packa Bellas väska hon skulle ha med till sin Pappa och Linnéa svansade efter:)

Sen sprang vi iväg. Bella såg jätte nervös ut i kön och jag följde med henne in.. Mats var vakt och de var Sofies klass som fixade med discot. Tur de. För när vi kommit hem såg jag att Mats ringt och skickat mess. Vi hade glömt packa ner pencilinet så jag gick bort med de. Bella hade blivit ledsen när hon kom på de. Men annars verkade hon ha toppen kul. Följde med när hon skulle köpa godis och sen vandrade jag hem igen:)

☆DAGENS...☆
...VILL HA:
Sommar 2010
...KLÄDSEL: Mysig var jagヅ, Linnéa med. Bella var kanonfin♥
...FRISYR: Uppslängt i tofs, som vanligt. Fan vad tråkig jag är.
...PLANER: De ända inplanerade vi hade var Bellas disco..
...BORDE: Är nog en del
...SAKNAD:
...ROLIGASTE: Oj, de är jätte mycke..
...DUMMASTE: Bellas pencilin. Min glömska.
...MISSLYCKANDE: Att jag glömde pencilinet först. Punktering på Bella cykel..
...FUNDERING: Tänker alldeles för mycke
...DROG: Cola
...KÖP: Korv och korvbröd..
...HUMÖR: Toppen
...MÅENDE: Bara bra.
...TVPROGRAM: Slöglutt bara
...LÅT: Ingen speciell

ha en bra kväll/natt
Puss Hej:*♥

Vad andra tycker
Skrivet av: Hannah

Du hittade regnkläder sen? Vart? :)

2010-03-27 @ 10:33:50
Blogg: http://livetsomforandrades.wordpress.com/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0