Fredagen den nittonde

I I

Nu är de fredagsmys om de så är de sista jag gör.....

För, idag är ingen vanlig dag, idag är de Theas födelsedag, hurra hurra hurra.
GRATTIS THEA PÅ 2 ÅRSDAGEN


Idaghar de inte hänt så mycke alls här hemma..
Upp i morse och se till att Bella fick i sig medicinen. Och när de var dags för påklädning vaknade Linnéa, med feber:(. Så de har varit mycke mycke lungt här hemma efter att Bella gick till skolan. Linnéa vill helst bara ligga still och vila på min axel..

Tog tempen precis nyss 39,2 hade hon, sen hjälpte hon till att ta tempen under min arm:) då fick jag 33,1. Så jag själv hade tog om 36,4 lite skillnad:). När Bella kom hem från skolan fick hon medicin igen och sen sprang hon iväg med 2 kompisar..

Så här kalas fin var hon igår på kalaset:)

Hon skulle vara hemma till 4 igen i varjefall och Linnéa har somnat om.. Känns lite ensamt faktiskt.

Och jag har redan pratat med Sandra i telefon 2 ggr. Nu är hon ganska upptagen inför kalasandet:)


Så här fin var lillbus när vi gick till affären igår..


☆DAGENS...☆

...VILL HA;
Malin:
Ork ♥
Gabriella: Att slippa pencilinet
Linnéa: En massa massa kramar♥

...KLÄDSEL;
Malin:
Mysis
Gabriella: Jeansleggins, linne och en gröntröja
Linnéa: Pyjamas

...FRISYR;
Malin:
Utsläppt.
Gabriella: Utsläppt
Linnéa: Har inte så många att välja mellanヅ

...PLANER;
Malin:
Mysa, diska och vika tvätt
Gabriella: Skola, kompisar.
Linnéa: Bara vila.

...BORDE;
Malin:
*harkel*

...SAKNAD;
Malin:

Gabriella: Gummistövlar

...ROLIGASTE;
Malin:
Mitt pysselpaket har kommit

...DUMMASTE;
Gabriella:
Pencilin
Linnéa: Feber

...MISSLYCKANDE;
Hjulet, som fortfarande inte behåller luften

...FUNDERING;
Malin:
Så himla mycke tankar. Var ska jag börja?

...DROG;
Malin:
Snus, socker
Linnéa: Nappen

...KÖP;
Malin:
Ingenting
Gabriella: -II-

...HUMÖR;
Malin:
Uppåt och neråt.
Gabriella: Glad
Linnéa: Ledsen och grinig

...MÅENDE;
Malin & Gabriella:
FRISKA
Linnéa: Feber stackaren♥

...TVPROGRAM;
Malin:
Hoppas på någon bra film ikväll
Gabriella: Anubis

...LÅT;
Malin:
...
Gabriella: ...
Linnéa: ...


Ha en super bra dag
Puss hej:*♥

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0