Onsdagen den nionde

Ligger här och vrider mig. Borde sova sen flera timmar tillbaka men har himlans ont i magen, vilket inte gör de lättare direkt. Så är jag så där himla nervös över att försova mig i morgon får de absolut inte hända.

Ska upp och fixa hår när vi vaknar. Hur som ligger jag och vrider mig som sagt och har till och med gått upp ett par ggr, men när jag kommer ut i hallen tänker jag vad tusan gör jag här jag måste sova..

Tänkte berätta lite om i måndags när jag ändå inte kan sova.. Tagit nya värktabletter och väntar på att de ska göra sitt jobb.

Började väl redan på helgen när de var toppen fint väder. Jag och Sandra bestämde att vi skulle åka till trädgårdsföreningen så barna kunde leka. Dock var inte vädret de bästa men vi åkte så klart ändå:). De var bara att packa ner alla regnkläder i fall att och när vi hämtat upp Bella i skolan åkte vi in till stan och möte upp Sandra och Thea. Redan när vi kom från kom de lite små stänk. Och de var redan blött där så ungarna fick ta på sig regnbyxorna:)


Vi tog en liten paus och åt glass, för de måste man göra där haha.


De började regna under tiden så fick ställa in vagnarna under taket och de blev hela regnställ för barna och leken fortsatte


Tills Jimmy slutade jobbet och mötte upp oss och de gick hem och vi vandrade vidare till bussen..

Riktigt trevlig dag. Synd bara att man blev så kall och blöt..

Och i morgon har min tjej sitt allra första riktiga sommarlov:). Tänkte vi fira med åka och bada, dock tror jag inte vädret är på våran sida och bada går ju inte ifall de regnar och är kallt så då får de bli annat bus..

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0