Oj oj oj

Har inte uppdaterat ordentligt på ett tag..
Men de har hänt riktigt mycke, eller jag tror de:) fast just nu känns de som om de var länge sen vi hittade på något skoj bara för att de inte hände ett skit i dag..

Vaknade liksom upp och såg att de var mulet. Hela dagen förstörd på två röda och man blev skit depp.. Men de löste sig lite ändå..
Hopp var ska man börja nu då? Och bara för de minns jag ju inte vad jag skrev om sist:).. Äh vi kan börja i fredags..

Fredag, midsommarafton:
hmm, först hade vi sovmorgon.. Rätt gött faktiskt:) Bella vaknade runt 10 och gick och väckte Linnéa. Svagt minne av att Bella tassade förbi min säng in till Linnéas rum. Sen kom de ut och väckte mig. Och vi började göra oss i ordning. Alltid ute i god tid:). Funderade lite över när vi skulle vara hos mamma, hade de ens sagt någon tid? Tveksamt... Fick ett mess att vi var välkomna vid 15. Så de var bara invänta klockslaget.

Hos mor bjöds de på frukter av olika slag och lite kyckling. Och potatissallad. Linnéa fick korv.. Och kyckling med för den delen:).

Min mormor var även där. Länge sen sist. Träffas ju inte alltför ofta. Och ska jag hålla på att skriva så här orkar ingen läsa sen haha. Blir alldeles för långdraget.

Sen gick vi ut och plockade blommor och gjorde krans av de vi hittade, och efter de gick vi bort till Madde för att hälsa. Och blev kvar ett tag. Bella tyckte vi skulle stanna ännu längre men de var dags att gå hem..

Lördagen, midsommardagen:
Bella Linnéa och Thea sov hos mormor allihopa.. Och vi gick ut.
Haha kan ni tänka er mig ute:) hundra år sen. Aja var ute eftersom jag blev 25 i varjefall men typ inget var öppet. Typiskt när man väl kommer ut... Vi cyklade väl hem efter ett. Hade lite kvar att dricka med så vi blev uppe en stund till ;-).

Söndagen, min födelsedag:
Skulle vilja skriva sovmorgon men vaknade redan 7 med huvudvärk.. Sen vaknade jag en gång i timmen typ till minns inte. Blev en bra start på dagen förutom huvudvärken i varjefall.

Sen blev de tårta hos min mamma.
Som jag hade gjort :) blev lite bråttom där...
Kvällen bestod av pizza och vila:)

Måndag:
Bella började cirkusskolan, och jag och Linnéa hälsade på på hennes dagis. Sen cyklade vi till jlund för att bada:) inga kort blev de. Glömde telefonen hemma:(. JAG GLÖMDE illa:).

Tisdag: Först sola jag och Cissi och Linnéa lekte och söt middag:). Blev tinnis när Bella hade slutat.. Stannade ända tills de var typ tomt..



Onsdag: idag. Blev inget sola... Men gick en sväng på ikano..

Har smörjt in mig och pyntat naglarna efter badet. Nu blir de sova. Kl ringer 7.

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0