Så trött på denna snö.

Tycker inte om snö. Har inte gjort på många många år. Tycker inte om vinter. Sommar ska de vara. Sommar är min favoritårstid. Får bli hur varmt som helst även om man svettas floder alltså:) sommaren är bäst. Så är de bara. Vill ha sommar nu. De bästa med snön är väl då att alla barn lyckas hitta ett lekställe precis där man står..


Fick I varjefall världens idé:) super idé faktiskt. Men då behöver jag hjälp. Så vet I fan.. Blir väl inte så då.

vart kom snoret Ifrån?

Vad andra tycker
Skrivet av: sandra, mamma till thea

vad behöver du hjälp med då?? om jag kan så kan jag ju hjälpa menar jag.

2010-01-16 @ 13:12:27
Blogg: http://sallbelal.blogg.se/sallbe

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0