....

Bör kanske rätta mig...
...jag längtar inte efter något!



Kan inte blicka varken framåt eller bakåt. Varför skulle jag? Inget av de är bra i vilket fall!


De hände EN bra sak under hela 2009. EN bra sak 2008 EN 2006 och EN 2003. Jippi

och INGENTING i framtiden

Vad andra tycker
Skrivet av: sandra, mamma till thea

vilka var dom bra då? klart det händer bra saker i framtiden :) o i sommar får ni komma hit o gå till plaskis med oss OFTA :) vi kommer ju ha skit kul. så kan vi gå till valla med barnen o hitta på annat skoj med. jag ska nog liva upp din tillvaro lite :P

2010-01-14 @ 09:43:09
Blogg: http://sallbelal.blogg.se/sallbe
Skrivet av: Mamma

Om man har bestämt sig för att det inte ska hända något roligt så gör det inte det heller, det är bara du och ingen annan som kan se till att det händer något kul. Du har två helt underbara tjejer och du är frisk, så se till att få upp ändan ur soffan och sluta prata med du vet vem på nätterna och sov istället så mår du bättre.

2010-01-14 @ 22:53:21

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0