Söndag..

Kan de verkligen stämma? Är verkligen hela lovet slut nu och vi har missat allt kul?:@

Nu till något annat
Fan vad folk gnäller över hur jobbiga deras barn är.... Jag vill också gnälla över hur jobbiga mina tjejer är.. Hellre jobbiga barn än sjuka. Jag vill gnälla över att inte få sova för att de vill vakna tidigt och jag inte får sova. Än att ligga vaken och vara orolig att lilltjejen ska vakna upp nerkräkts och ledsen.
vill gnälla över att de är jobbiga och gnäller hela dagarna.. Men jag går mer än gärna omkring och bär min ledsna lilltjej på höften för att hon inte orkar krypa eller sitta. Men hellre vill jag att hon kryper runt förstås..

Min Bella är en ängel.♥. Hon har hjälpt mig nått så fruktansvärt mycke.. När jag var dålig hämtade hon grejer åt ossヅ och hjälpte till med så mycke. Nu när Linnéa vägrar bli frisk också. Hon försöker få Linnéa att skratta och le..
Underbar.

Idag blev de i varjefall storstäd i badrummet. Bella svabba golvet. Eller vattna deヅ eller vad hon gjorde.
De var i varje fall en vattenpöl där inne..

Så här alla tre tjejer badat här hemma idag..
Och så lite mys och film ocksåヅ. Annars har vi inte gjort så mycke mer. Sorterat en garderob med.. Så fint nu såヅ. Måste fixa en låda till skorna och kläderna nu bara..

hoppas på att de ringer idag..
nu ska jag vila.

Pusshej:*♥

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0