Ny dag idag igen.

Denna gång hoppas jag att jag lyckas skriva hela inlägget utan att stänga ner allt 400 gånger för att sen ge upp..

ligger och väntar på att väckarklockan ska ringa så de blir dags att gå upp. Inte långt kvar nu.. Kollar lite på tv med, såg lite os till och med. När vi tog emot medalj!!

sjukt mycke tankar idag, tankar jag inte trodde att jag skulle ha.. Sorgligt..

Eller igår kanske man ska säga.. Vad hände mer igår då? Jo jag var himlans trött. Och sen åt vi semla givetvis:) och Cissi var ju här eftersom de var tisdag.. Så gick vi även till ikea.. Mysigt.. Förra tisdagen med Cissi blev de pulkaåkning. De har jag nog glömt skriva..

I morgon ska vi på gruppverksamhet. Eller onsdagscafé, eller möte som jag säger.. Blir ju dyrt att åka dit förjämnan ju nu när Bella också kostar på bussen. Nästa vecka skulle de antagligen bli skridsko åkning. Så ska fråga om Bella kan åka själv. För jag har tvättstugan då, är så ont om tider. Speciellt när man tagit fel på dag.. Måste tvätta. Har sköljt av massa som bara väntar på att tvättas. Kräkslakan och bajsiga kläder. Blä. På tal om sånt äckligt. Hatar att inte kunna vädra i badrummet. Sticker ju. Och fönstret är igen snöat.
Någon som vill klättra upp på taket och skotta??.
Nä nu har jag nog inget mer att säga. Finns risk för att jag yrar iväg ordentligt då:)
Puss Hej:*

Vad andra tycker
Skrivet av: jenna

Häftig design (a)

gillar den ! :)

puss jenna oberdieck

2010-02-17 @ 06:16:02
Blogg: http://jennaoberdieck.blogg.se/
Skrivet av: Lexi

Vi har inte ens fönster i mitt badrum :S

2010-02-17 @ 06:47:28
Blogg: http://lexismode.blogg.se/
Skrivet av: sandra, mamma till thea

vi ha inte heller fönster i badrummet. jasså så det är cissi som är med er varje tisdag nu istället. bara bytt ut mig så där :P

2010-02-17 @ 08:30:02
Blogg: http://sallbelal.blogg.se/sallbe
Skrivet av: Lexi

Sv: Vi får öppna balkongen :P

2010-02-17 @ 15:59:17
Blogg: http://lexismode.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0