Lördag..

Andra dagen har gått..
Hade tänkt åka till busfabriken idag. Men de blev inte så. Stannade hemma pga de väder som just nu råder... Kanske åker i morgon om de skottat och de ser bättre ut. Annars blir de förmodligen tisdag eller torsdag beroende på vad vi planerar in mer nu under lovet.


Idag har de blivit lite pyssel istället.. På började fotoalbumet. Måste dock vänta tills jag har mer kort innan de går att göra färdigt. Och så gjorde jag en dörrskylt till Bellas rum när jag ändå var i farten.
resultat:



  

Ska givetvis göra en till Linnéa också..

Just nu kollar vi på family guy. De är inte så himla kul faktiskt. Så hoppas de är något annat bra på tv ikväll.. Nu ska jag vara lite social igen..
puss hej:*


Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0