Kan inte sova. . .



I natt är de en sån natt när jag inte kan sova.. En ganska jobbigt sådan, för jag är hur trött och slut som helst men ändå somnar jag inte. Gick och la mig för himla länge sen.
Men när man ligger där på kudden och nästan sover börjar de virvla runt en himla massa tankar i huvudet. Både roliga och tråkiga, bra och dåliga.. Tänker på allt mellan himel och jord, på livet och på döden. Glädje och sorg..
Med andra ord, på allt man någonsin kan tänka på..

Mest bra tankar, på sånt som gör mig extra glad, men så blir de plötsligt så sorgset..
Tänker på allt jag borde sagt i vissa situationer och samtal men som jag ändå aldrig sa.. Oftast håller jag ju bara tyst. Fast att jag vet att jag borde sagt många saker till.. Vilket är ibland bra också, men oftast inte. Beror mest på situationen..

Nu har jag nog yrat färdigt. Vilket jag ofta gör när jag är riktigt trött, bara svamlar en massa.
Hoppas i vilket fall på att kunna somna nu eller så fort som möjligt. Snart dags att vakna.. Och förhoppningsvis mår vi snäppet bättre i morgon också. Bella har faktiskt fortfarande inte blivit sjuk:)

jaja Puss Hej:*♥


Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0