Torsdagen den åttonde

22 dagar kvar...

OCH ETT STORT GRATTIS TILL ROBBAN SOM BLEV PAPPA I FÖRMIDDAGS
du kommer bli en super pappa..


Dumma regn att falla ner från himlen, men bättre de än snö. Så börja för skjutan inte snöa nu i natt..
Idag så tänkte vi gå iväg och köpa sandleksaker till Linnéa så hon får egna, och sagt och gjort vandra vi till maxi.. Först gick vi förbi apotek hjärtat och köpte nässpray till min mor, och Bella tjatade om Hello Kitty plåster men jag sa nej.. Och sen hamna vi på maxi. Linnéa valde sin egen hink. Jag tyckte en annan men den tittade hon inte ens åt haha.. När vi gick därifrån ramlade Bella och slog sig ganska skapligt. Så bar henne in på sagoland som då var närmast.. Så vi fick köpa de där plåstrena ändå:)

Så hade de börjat bli kallare ute och de stänkte lite så vi traska in på ikano.. Och så köpte vi en filt till Linnéa så hon inte skulle frysa. De gjorde vi på ikea. Där de även hade gratisfotografering idag. Ett av korten var gratis. Så då blev barna fotade oxå:).

Gick en sväng till toysrus med. De kommer ju upp en födelsedag snart:)
Sen vandra vi hem i regnet. Nu sover lillskiten och Bella sover hos mormor i natt.

Och snart sover nog jag med.
Puss hej

Vad andra tycker
Skrivet av: robban§§

tack så mycket malin:)

2010-04-08 @ 20:26:17

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0