Tisdagen den trettonde

17 dagar kvar..



Idag har vi:


¤ Varit i skolan (Bella)

¤ Slappat och busat (jag och Linnéa)

¤ Njutit av de fina vårvädret:


¤ Åkt buss

¤ Ätit glass

¤ Varit på socialkontoret

¤ Cyklat:

Vilken var super kul:)


¤ Busat ännu mera

¤ Åkt kana:


också super roligt:)


¤ Gungat:


vilket nog var roligast:)
Enligt Linnéa i varjefall:)


(tyvärr blir de ju inte så många bilder på mitt stora troll då hon inte "hinner vara med" på bild som hon säger:) roligare att fara runt överallt såklart)

¤ Grävt i sandlådan (Linnéa):


¤ Köpt födelsedagspresent

¤ Kollat på vagn

¤ Ätit på mcdonalds

¤ Lånat toaletten hos mormor

¤ Gått och lagt sig (än så länge bara barna)

¤ Kollat på dh(jag)

¤ Kollat på programmet efter dh:) (jag)

¤ Kollat på Christine(jag)

¤ Bloggat [JUST NU] (jag)

Och efter de nu så blir de sova:)

Godnatt
PussHej

Vad andra tycker
Skrivet av: sandra, mamma till thea

Ja jag vet, det är onämnda faktorer man blir sur på också. men det är inte just det jag reagerar på o jag tar inte åt mig o tycker att jag är en dålig mamma för jag vet att jag är en bra mamma, annars hade ju inte skruttan min varit så underbar :). Det som stör mig är alla debatter överallt om just mammor. Unga mammor oftast men sen mammor i största allmänhet. o hade mammor inte funntis hade ju inte någon annan gjort det heller. Man måste ju tänka på det tycker jag.

2010-04-14 @ 08:21:02
Blogg: http://sallbelal.blogg.se/sallbe
Skrivet av: Linnéa

SV: hah, det kan jag förstå. Malin är en av mina favoritkaraktärer. Jaså? Så roligt :D

2010-04-14 @ 14:36:36
Blogg: http://astridlindgrenstjarnor.blogg.se/
Skrivet av: Madeleine

SV: Tusen takk :-)

2010-04-14 @ 20:08:35
Blogg: http://www.Maadeleinee.blogg.no

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0