Om Bella fick bestämma...

Om stora syster fick bestämma så skulle nog lillsyrrans rum se ut så här:
Jätte fint tycker jag faktiskt.

och så här skulle nog hennes eget rum se ut:
jag kanske inte riktigt men nästan:)

och jag kan nästan slå vad om att hon skulle vilka ha ett sånt här där inne med..


Och i detta huset skulle vi garanterat bo:
Så ja, de är ju en himla tur att de inte är hon som bestämmer i varje fall. De skulle bli alldeles för mycke. Haha..


Men ska inte sticka de under stolen, för de finns faktiskt några saker jag fallit för pladask jag med.

Dator och kameran bara måste jag ha, så om någon ville vara så snäll och donera de till mig då? Haha nae
Och bilen är nog mer bara för färgen. För fy satan vilken snygg färg den har.. Dammsugaren bara för att. De är ju så tråkigt,. :) då kanske bus vill hjälpa te lite hemma med:)

Vad andra tycker
Skrivet av: sandra, mamma till thea

Ha ha tjena. ne du det blir lite väl för mycket. men man ser ju hur barn tänker. som theas födelsedagspresenter från farmor o farfar de hade tindra valt allt va i hello kitty. Men jag själv börjar faktiskt tröttna lite nu. :)

2010-04-01 @ 10:48:33
Blogg: http://sallbelal.blogg.se/sallbe
Skrivet av: cecilia

haha, bara hello kitty :)



SV: dom finns i japan bland annat :)

2010-04-01 @ 19:32:12
Blogg: http://avlillien.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0