Nattinatt

Tänkte bara slänga in ett inlägg innan jag sover..

Idag har vi inte gjort så jätte mycke.. Degat en massa:)..

Jag och Bella myste framför en film medans Linnéa sov middag. Varpå Bella utbrister.. "Vad mysigt väder vi har idag med regnet" är inte riktigt redo att hålla med henne haha även om vi hade de mysigt så var inte regnet i säg mys:)

Sen gick vi till centrum typ, vid tog en tur förbi och titta på den fina tapetseringen först. Sen gick vi upp till centrum och handlade.. Och till kvällsmat bidde de hemmagjord pizza som Linnéa älskade:) kan inte skriva fast hon äter ju allt. För de gör hon faktiskt inte. Damen tycker inte om pasta..

Lilldamen gjorde faktiskt något roligt idag. Jag tyckte de var skoj i varjefall... Bella var inne i sitt rum så jag frågade Linnéa. Var är Bella då? Då pekar hon på väggen och säger dä.. Då pekade hon på korten på Bella så hon hade ju helt rätt även om de inte var riktigt så jag menade. Jag skrattade och kramde om henne och sen pekade hon på väggen minst 20 ggr till och sa dä och skratta så härligt som bara hon kan..

Vid halv 8 blev de läggdags


Sen har vi andra pysslat lite, Bella gjorde lite presenter och jag en tavla, medans jag väntade på att telefonen skulle låta så mina mess kommit fram. Sen äntligen..

Bella kollade på Bert innan hon somnade..


Och nu är de dags för mig med att inta sängläge. Kanske inte så kul att läsa men. Haha. De får ni ta.

☆vecka 14☆
Måndag: Inget möte idagヅ, de är ju helg..
Tisdag: Cissi kommer inte:( hon är ju i italien. Tror de är bvc idag. Måste ringa och fråga.
Onsdag: Påskfest
Torsdag: ?
Fredag: Bella till Tommy
Lördag: ?
Söndag: Bella hem:)

Nattinatt. Puss hej

Vad andra tycker
Skrivet av: sandra, mamma till thea

har du tid o busa lite i helgen? kram

2010-04-06 @ 10:10:38
Blogg: http://sallbelal.blogg.se/sallbe

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0