Måndag hade jag tänkt skriva här:) men kom på att de är ju faktiskt tisdag..

Jahopp, en TISDAG har passerat..

Borde sova nu, men eftersom jag inte somnat kan jag lika gärna slänga in ett inlägg då jag blivit lite dålig på de:)
Idag har de ju som sagt varit tisdag:), och vad skjutan har man gjort idag då? Pratat I telefon, Spenderat pengar med syster Sandra (Jag, hon köpte inte så mycke. Typ tipex), och lirat riktigt mycke tvspel. Fan vad jag älskar tvspel, hade nästan glömt de:) fasta där vid spelet.

Ett stort tack till Cissi också:)
Nu blir de sova
<3

Vad andra tycker
Skrivet av: Angelica

Gud vilken fin bakgrunddu skaffat dig!



Och js... jag tasr också sjuhundra kort på en icke öeende Aimee och så till slut så kommer det! haha=)

2009-09-02 @ 09:42:17
Blogg: http://angelicablohm.blogg.se/
Skrivet av: cissi

jag tycker att din blogg är såå fin ;) hihi ... Spela tv-spel är roligt =))

2009-09-02 @ 16:31:37
Blogg: http://cissilila.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0