Förändring om stort F

Helt otroligt att man kan se så annorlunda ut på så kort tid.

Kollade igenom lite kort och ja, förändringen är stor tycker jag


Kortet tagen 18 april 09. Och 5 månader senare och några dagar då:) ser jag ut så här. Kortet taget nu ikväll:)


Visst är de mycke??
De tycker jag:)

Vad andra tycker
Skrivet av: Millah

Sista bilden funkar inte, (: , så du vet! :)

2009-09-27 @ 21:35:50
Blogg: http://millahsundberg.blogg.se/
Skrivet av: Millah

Joo! Nu funkar den!! :) De måste vart min dator som va cepe! ;) Hehe.

Snygg du är du, haha, både då och nu! :P



Ang magen, jaa.. Den växer säkert, men vafan! ;) Vill ju se att de händer nått jue! ;P

2009-09-28 @ 15:02:31

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0