Tycker inte om att inte kunna skriva så långa inlägg som jag vill när jag har massor att berätta.

Hur som har vi en massa fasta rutiner som står med nu. Ex. Gemensam frukost. Bella till skolan och så där. Även ut och gå då jag slarvat sista tiden:(. Linnéa äter ju på sina tider som alltid blir samma då vi är uppe alltid samma när de är skola. Ny regel. Tv förbud fram till kl. 18 Bella får sätta på den efter kvällsmaten när jag diskar. för dagarna när hon slutat ska vi umgås och hitta på saker tillsammans:). eftersom Linnéa aldrig får sova ut när Bella är hemma så ska vi pyssla ihop då. komme bli mys. ska handla lite nytt till de imorn. :) ser fram emot de här.

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0