Söndagen den 25 oktober:)

Idag steg jag upp så tidigt så:)
Cissi väckte mig, är ju grymt svår väckt att jag ens inte hade tänkt sova I natt. Men hon lovade att väcka mig så jag la mig ändå. Så här lät de tydligen I morse:
C:Malin, gå upp nu.
M:Jag ska bara skicka ett mess till facebook först
en stund senare...
C:Malin, är du färdig?
M:va? Vad pratar vi om nu?
Haha

Nu är tvätten tvättad I varjefall. Tyvärr tvätta jag så mycke att jag inte vet vart jag ska göra av en del av tvätten :(.
Puss
Älskar dig

Vad andra tycker
Skrivet av: Lisa

Jasså okej. Jo det är många som tar släktnamn. =0)



Händer något skoj idag då?

2009-10-25 @ 13:22:09
Blogg: http://thecharmedone.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0