Linnéas nya rum..

Nu är LINNÉAS rum färdigt.

Detta är resultatet:


Vad tycker ni??

Jag blev nöjd I varjefall. Vissa av sakerna kan hon ju inte ha en på ett långt tag:), hur som blev jag nöjd, hon fick Bellas gamla matta. Snällt av Bella va? Hihi.

IDag är jag sjuk.. Och trött.. Och dagens uppdatering kommer senare.. Och just de DE ÄR LOV:) nu också.
- puss puss -
Jag Älskar Dig <3

Vad andra tycker
Skrivet av: Ninna

vad fint det vart:D

2009-10-26 @ 14:00:08
Skrivet av: Frida

Det blev ju jätte bra! :) Jätte fint!! :)

2009-10-26 @ 15:20:39
Blogg: http://fridasimonsson.blogg.se/
Skrivet av: Hannah

vem är de du älskar då? :)

2009-10-26 @ 19:26:00

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0