Fortfarande fredag 30/10:)

Vet att jag sa att jag inte skulle skryta om de här men...
SÅ STOLT:)

Åkte hem idag, eller raka vägen till min mor faktiskt. Köpte med lite fika. Så fikade vi (ganska uppenbart va, haha). Spelade tvspel med syster och åt även kvällsmat där, Bella åkte iväg till sin Pappa, Cissi åkte till en kompis I motala och Sofie var på fest.
I varje fall när vi satt där och åt tittade Linnéa på lampan, mormor säger lampa. Linnéa tittar på lampan igen och säger AUMPA
SÅ DUKTIG MIN TJEJ:)

Vad andra tycker
Skrivet av: cecilia ;)

aw, vad duktig hon är, synd att jag missade de :D

2009-11-01 @ 21:54:42
Blogg: http://avlillien.blogg.se/
Skrivet av: Mamma

Det bästa var väl att hon sa det flera gånger så det var ju inte bara en tillfällighet. Hon härmade verkligen efter.

2009-11-02 @ 10:53:01

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0