Sur..

Åh är så himla sur på mig själv
Varför I helvete är jag så dålig på att hålla reda på papper? Och ett grymt viktigt kvitto är borta. Som att kasta 1000 spänn I skön. Känns ju inte direkt skoj just nu...
Och när jag satt plockade med massa papper upptäckte jag att man ska söka bostadsbidrag igen, och jag som ska till försäkringskassan idag hittar så klart inte de andra papprena som ska med till de. Så får gå in till stan imorrn igen. Usch..
Trött är jag med. Ingen bra morgon:(

Vad andra tycker
Skrivet av: sandra, mamma till thea

låter inge bra du men jävlar. försäkringskassan. måste hitta papprena

2009-11-19 @ 21:12:26
Blogg: http://sallbelal.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0