Planering.

Nu tar jag mig friheten att planera inte bara vad jag ska göra utan vad andra jag göra också.
Så ni andra de gäller ska bara hålla tyst och göra de jag bestämt med en leednde på läpparna. Okej:) då vet alla de nu.

Nu på onsdag blir de I varjefall en runda på stan med sandra. Sen lördag simhallen med sandra och Thea. Sen helgen efter de är sandra upptagen igen. Sen helgen efter de, då lånar jag mammas, Mats, sandra, Jimmys Theas Cissis och sofies tid också. Så ni vet de. Btw, ska vi baka ihop salle

Vad andra tycker
Skrivet av: sandra, mamma till thea

åh jaa du. ehh jag vet inte men det va ju planen att vi skulle baka. men jag ville att bella skulle vara med men hon är ju hos tommy helgen innan o dagen efter lucia har jag prov så jag måste plugga den helgen. o du har ju redan bokat oss ena dagen haha.. vi får prata om det på onsdag helt enkelt

2009-11-22 @ 12:04:18
Blogg: http://sallbelal.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0