Fredagen den 6 november.

Läste precis min systerysters blogg och tårarna började rinna. Men nu är jag I form igen:)

Natten har varit så där. Vågade tillslut somna. Så väcker Bella mig lite innan 4. Hon var törstig, så vi fixade med de. Tog tempen, 40,6 stackarn. Blev äcklig alvedon och sen sov hon vidare. Jag var vaken till halv 7, under den tiden hann hon prata och yra en hel del I sömnen.

Linnéa sov hela natten. Och fy vad hon har skrikit hela morgonen. Åt lite. Sov lite skrek lite till. Nu sover hon igen. Stackarn

Vad andra tycker
Skrivet av: Millah

Jaa! :) haha



Jaså?! Inget alls?! Haha, vilken lyx!

Fast jag har dock inte ont av sammandragningarna, och hoppas inte på att de ska börja göra ont. De ska tydligen inte göra det, så då skulle jag höra av mig till BM.....

Och jaa, förstår att de kom som en chock när du hade en lyx-graviditet först..hihi! :) Bättre att ha tvärt om kanske? :)

2009-11-06 @ 15:44:21
Blogg: http://millahsundberg.blogg.se/
Skrivet av: sandra, mamma till thea

tårarna behövde väl inte rinna. :) skrev ju bara som det va. är så stolt över er alla :)

2009-11-06 @ 18:22:23
Blogg: http://sallbelal.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0