Bellas nya skor (eller ena då)

MMS

Måste ju visa Bellas nya sko som hon är så stolt över, och tycker är så fin. De är den också. Hon kunde inte ens gå in I soprummet med skorna när vi skulle slänga sopåsen, och hon skrubbade bort en liten liten fläck som hon fick på dem när vi var ute. Hon som aldrig bryr sig om sånt utan rullar sig I leran på dagis. Haha, tyckte jag var lite skojigt faktiskt. Hon är så roligt min stora tjej:). Bästaste tjejen I världen. Och imorrn bär de av på kalas, spännande, hennes första riktiga barnkalas som hon är bjuden på. Med bara barn. Hon är bjuden på ett till nu I vår, men hon kan Inte gå, de krockar med Cissis konfa, lite synd tycker jag allt. Först tänkte jag att Bella skulle gå på kalaset ändå, men då blir ju Cissi ledsen. Man konfirmeras ju bara en gång I livet. Men jag hoppas på att jag kan gå med, men kan jag inte, då är de inte så mycke att göra åt. (Får be någon smygfilma med mobilen, haha). Ska nog vila lite här. Har grymt ont I revbenen så kan inte riktigt sitta idag heller.


Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0