vart tog tiden vägen?

Gick som sagt till ikea idag. Inhandlade ramar, färg, mattor, barnsäker toasits:) och penslar. Även lite spik. En korv med bröd och en munk med. Kanske glömt nått nu men men. Sofie hjälpte mig sen att skruva, efter de gick hon hem. Och jag började måla, sen helt plötslig var kl över 6. och mamma kom och ringde på dörren för att lämna pengar hon var skyldig mig. följd med den hem och åt. sen tillbaka och fortsatte måla, och helt plötsligt var kl 11. men tavlorna till badrummet, eller ramarna till badrummet är klara. även den till ytterdörren. så har jag målat en tavla till Pyret med, som ska sitta över sängen, och två grejer ull Cissi med:). ska även måla en tavla till Bella med hade jag tänkt. men gör de Imorrn i så fall. nu är jag trött.

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0