Underbara söndag.

Till frukost bakade jag scones, sen gjorde jag varmoboy, och isse vispade grädde. Jag råkade tyvärr koka över lite av oboyen. Vilket gjorde att de luktade fruktans värt illa. Haha. Men de var riktigt gott, nu tatuerar Bella mig. Jätte fint:). Men ska gå och börja vispa äggvitor snart, vi ska göra maränger. eller rättare sagt marängsviss. Så vi delar nog upp arbetet lite. Men marängerna ska ju stå inne 45 min, så kan ju vänta ett tag med de andra, kanske börja med chokladsåsen när de är I ugnen, Bella får dela bananen. de är hon så duktig på. och vispa med. Förövrigt känner jag mig grymt lat och trött idag:) men de är tillåtet en söndag:)

Vad andra tycker
Skrivet av: Catta

Jo precis. Har sagt flera gånger att jag ska sluta men det har aldrig riktigt blivit av.. Men nu ska det fan bli av. Så jag tror att vi klarar detta eftersom vi går igenom detta själva båda två och kan stötta varann, och det är ju bra. Allt bra med er annars? Kram

2009-03-15 @ 19:45:39
Blogg: http://catharinablohm.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0