tvättstugan och tingsrätten.

Hopp då har man tvättstugan idag då:) jätte skönt faktiskt. Inte just att tvätta men efter. Tog faktiskt tvätten I bellas gamla trasiga vagn. För de gjorde grymt ont I ryggen bara ner för trappen. Så var de samma sak idag de lär redan ett tvätt program inställt. Och de går inte andra. Dumma maskiner. Tingsrätten ringde mig nu på på morgonen. Förstod ingenting först, men sen sa hon att hon sökte Micke, som om jag vet vart han är då, de vet jag ungefär lika mycke som dem. så fatta ändå inte varför de ringde mig. Han har gett dem mitt nummer, är de inte bättre att lämna nummer till de han träffar, fast de är klart, vill man inte någon ska få tag på en så...

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0