Sova då, kanske?

jo de ska jag faktiskt. Ska ju upp imorrn och pryla lite. Bella kom nyss inspringande och slängde sig I min säng och mumlade nått och somnade om riktigt snabbt. Jag hängde knappt med alls. Hon som är så himla stor och tuff =P vill sova med mamma:). Sött. På tal om stor, hon är ju faktiskt de, nästan så man till gråta. Fick papper idag om informationsmöte I hennes skola. Tänk att min lilla lilla tjej ska börja skolan. Så hon är ju inte så himla liten. Jag kommer ihåg hur stor jag kände mig när jag började skolan. Haha. Då var jag inte på himla katig ändå, som jag trodde haha. och när hon blir äldre, då blir ju jag de med. ännu värre nästan. åldersnoja vid 23, oj oj oj. nä sova nu då. puss hej. och godnått.

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0