så där ja.

har precis varit inne och släckt hos bella, hon sover så gott så. stängde av hennes iteddy med, så nu har jag "mors lilla olle" låten på huvudet. ligger här i min säng och nynnar på den. eller mer tänker på den. orkar inte ens kolla på tv idag asso. konstigt de där.. men så kan de vara. blev grymt svettig nyss, och de kändes konstigt om nått, för jag är ju alltid den som fryser. jämt. visst att man blir varm på sommaren. men inte så här på vintern. aldrig. har blivit lite svullen nu med. med vätska och så. i näsan, som om den inte var tillräckligt stor innan:). ser lite kul ut faktiskt. blev även kallad fotboll idag. de var nått nytt faktiskt. har hört både de ena och de andra, men inte fotboll. Nae, nu ska jag sova, ha de fint, puss hej.

Vad andra tycker
Skrivet av: Bettan

Varför blir det så?

Är du sjuk?

2009-03-01 @ 22:35:07
Blogg: http://coolbettan.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0