rånförsök igen..

När jag kom ut I köket förut för att fixa nått att äta fick jag världens chock. Utanför är de världens avspärrning, och massa poliser såg jag med, tänkte vad fan är de här nu då. Har någon blivit mördad eller vad fan? Slängde iväg ett mess, för jag blev ju nyfiken. Och då har de varit rånförsök på pressbyrån igen tydligen. men de är första gången jag någonsin sätt en så stor avspärrning för att de blivit rånat. typiskt. jag som innan gick och tänkte på hur bra och barnvänligt de var att bo här, haha solen måste förrvirrat mig:)

Vad andra tycker
Skrivet av: hannah

haha tur att jag finns så du har nån att fråga :P

2009-03-17 @ 14:21:08
Blogg: http://hannahtheone.blogspot.com
Skrivet av: Ankan

Men Skäggetorp är väl inte bland de säkraste ställena att bo på i Linkan heller?? ;) haha

Men ett rån kan ju ske vartsom...

2009-03-17 @ 18:14:26
Blogg: http://angelicablohm.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0