Rädd, trött och uttråkad.

Rädd för att trilla tillbaka, men de ska jag ju inte, vill inte. Absolut inte. Så känner jag mig grymt grymt trött. Och tråkigt har jag med. De sägs ju att många bebisar har samma sovmönster när de kommer ut som de har I slutet inne I magen. Så de får gärna fortsätta så här nu:). Pyret har varit lugn och sovit hela natten, vaknade vid kvart I nio och började röra på sig. Haha. Tror ju att de är på I varje fall. Var lite orolig igår att de var så himla stilla. Någon som brukar fara runt hela natten var ju helt still, buffa ett par ggr men fick inte mycke respons tillbaka. Bara lite lite. Tänkte flera ggr ringa sjukan, bara för att jag ville höra lugnande ord från dem. Men när Pyret flyttade lite lite på sig när jag puttade på magen tänkte jag att h*n nog bara var trött....

Vad andra tycker
Skrivet av: hannah

som jag skrev på facebook. om du behöver nån att prata med lr bara umgås med så är de bara att du hör av dig. Jag finns för dig o hjälper dig så gott jag kan så du inte faller tillbaka. :)

2009-03-06 @ 13:21:21
Blogg: http://hannahtheone.blogspot.com

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0