Nu har jag gjort de igen.

Tokstädat ett rum och lagt all skit I hallen. Och dum som jag är städar jag alltid hallen först. Förstår inte varför de blir så riktigt. Men så gör jag helt enkelt, när jag nu säger tokstäda menar jag total förändring. Rensar ur de mesta. För att ställa tillbaka mindre än hälften, haha. Och nu har jag inte en aning om vart jag ska göra av den byrån jag tog ut, tänkte ställda den på ett annat sätt, men den fick inte plats. Och egentligen behöver jag den ju. Men de blev snyggt nu. Förutom I hallen där allt står som jag inte vet vart jag ska ställa. men jag kommer nog på nått. Ska inhandla lite nytt med, typ ny matta och en massa annat med. tror de ska gå I rosa och svart där inne. Var även och kollade på en ny matta och 0duk till köket idag med, men väntar med de tills jag har de nya bordet och stolarna. kommer bli så fint så. Nae ska sova nu. Är grymt nervös. Varför vet jag inte men jag är de. puss

Vad andra tycker
Skrivet av: Ankan

Klart att jag har liten mage jämfört med dig!! haha Jag har hundra dagar kvar och du har mindre än 50! ;)

Får se hur stor jag blir... =S Man har ju sett både den ena och andra magen och det är ju sjukt hur olika stora/små de blir...

2009-03-19 @ 12:15:09
Blogg: http://angelicablohm.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0