Min mage är deformerad...

och de vill inte säga lite heller. Haha. Ser inte alls klok ut. Vet inte hur Pyret lagt sig riktigt. Och jag kan heller inte riktigt känna vad skjutan de är för kroppsdel som bara sticker rakt ut här på vänster sida, funderar lite på om de är ena knät. Huvudet är de inte, inte heller rumpan. Tror inte de är dotten, för de känns som de ändå sitter något både över och under de som sticker ut mest. Men då är mer frågan, vart är andra knät? Haha. Så möjligt att de är nått helt annat. Men huvudet är större och de har jag kännt förut:) rumpan med. helt sjukt att de bara är 20,7% kvar... Och lite läskigt med. Sen är jag tvåbarns mamma liksom. Har ju bara haft en så himla länge. Och snart är mitt lilla troll storasyster. Förut sa hon, "mamma, jag älskar dig ändå, fast du har en bebis I magen" Haha. hon är sötast, min sessa. Hon tror inte Pyret kommer bli lika söt som hon....

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0