Min gangster =)

MMS

Vad vore jag utan min gangster.. Haha. Hon är då världens underbaraste på jorden. Och grymt envis om att de är en lillasyster I magen. Hon har bestämt massa saker som lillasyster ska ha när hon blir äldre. Vi får väl se... Riktigt svårt att förklara för henne att de faktiskt kan vara en lillebror när hon är så himla envis. För säger man de blir hon sur, tänk vad ledsen hon kommer bli om de är en liten pojke. För att säga, huvudsaken är ju att Pyret är friskt går inte alls hem hos henne. Hon är rolig hon, hon ska förövrigt stå som på bilden på klasskortet säger hon:) för så står kim på bilden till andra avenyn. Och hon är riktigt förtjust I Kim. Hon har sagt till min syster "Kim Dahlberg är riktigt snygg" och hon visste inte alls vem Bella menade, då hon inte ser de programmet. vad skulle jag vara utan min sötnos, hon är de bästa som finns. Underbarare personer existerar inte. Finns några underbara till, men ingen kommer upp till hennes nivå, unik I sitt slag:) älskar henne mest..


Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0